מהחופים הכי אקזוטיים לישראל מותג בגדי הים 69SLAM הגיע לארץ. כתבה וצילמה: רונית קיטאי

נתיב סטרולוב השיק היום את החנות במסיבת עיתונאים בסניף הראשון שפתח בעופר גרנד קניון חיפה בנוכחות מנכ'ל הקניון ניר ברקן וצוותו הבכיר. הסניף השני של המותג יפתח ב-5.6.18 בדיזנגוף סנטר בתל אביב והושק כבר גם אתר מכירות. על התקשורת דנה קריב מ'גיל עד תקשורת'

פורסם ב: 07/05/2018 18:06

מימין לשמאל נתיב סטרולוב ואמו ד'ר יונית סטרולוב עם מנהלת יחסי הציבור דנה קריב. צילום: רונית קיטאי
לאחר שכבש את החופים הכי אקזוטיים והאיים הכי נחשקים ברחבי העולם, מותג בגדי הים 69SLAM המיוצר בבאלי הגיע לישראל באמצעות היבואן, איש העסקים הצעיר נתיב סטרולוב (23) שנדלק על המותג בטיול שעשה לאחר שחרורו מצה'ל לפני שנה. נתיב סטרולוב השיק היום את החנות במסיבת עיתונאים בסניף הראשון שפתח בעופר גרנד קניון חיפה בנוכחות מנכ'ל הקניון ניר ברקן וצוותו הבכיר. הסניף השני של המותג יפתח ב-5.6.18 בדיזנגוף סנטר בתל אביב והושק כבר גם אתר מכירות.



החנות הראשונה נפתחה בסמוך למתחם המזון המהיר בקומה השלישית בעופר גרנד קניון חיפה.מאחורי היבואן נתיב סטרולוב, הצעיר במשפחה בת חמישה ילדים, ניצבת משפחה תומכת ומפרגנת ביותר. הוריו הם פרופ' (לרפואה) אבשלום סטרולוב שעבד במשרד הבריאות וד'ר יונית סטרולוב שכיום היא בעלת גן 'יונית' ברח' טרומפלדור בשכונת נוה שאנן בחיפה.באו לפרגן בפתיחה חלק מבני משפחת סטרולוב שעליהם נמנית האחות הבכורה עו'ד אבנית סטרולוב (39) מנהלת גני הילדים של 'סיא' וגם היועצת המשפטית שלהם שנשואה לד'ר ארז, מהנדס במשרד הבטחון והם גרים בשכונת נוה שאנן והורים לשתי בנות ובן.

נעדרה עקב עבודה ד'ר שלומית סטרולוב העובדת ברמב'ם ו'ייצג' אותה בעלה, הארכיטקט של החנות שחר. בין בני המשפחה יואב סטרולוב שהשתחרר משירות קרבי בצה'ל, נתיב סטרולוב בעל המותג המיובא וד'ר אסנת סטרולוב המנהלת מוסד חינוכי לגיל הרך. לא לפי הסדר הכרונולוגי של תאריך הולדתם.


המותג נמכר ביותר מ-60 מדינות ברחבי העולם והצבעוניות שלו כובשת צעירים ומבוגרים עם רוח צעירה. יש בגדי ים, גלישה וחוף לנשים, גברים וילדים עם הדפסים צבעוניים במגוון גזרות וסגנונות, לצד קולקציית בגדי ספורט ויוגה לנשים, עליוניות, סוויטשרטים , כובעים, תיקים קטנים ועוד


69SLAM, מותג בגדי הים השיק את הקולקציה הראשונה בשנת 2004. אפשר למצוא שם מגוון הדפסים צבעוניים וגזרות מחמיאות, שהקנו לו אוהדים רבים מרחבי העולם. 69SLAM בנה לעצמו תדמית צעירה ופרובוקטיבית הודות לעיצוב השובב והססגוני, המציע לא רק בגדי ים אלא סגנון חיים מודרני ומהנה. הקולקציה כוללת, לצד בגדי היום, גם בגדי ספורט ויוגה לנשים, עליוניות, סוויטשרטים ועד מגוון פריטים משלימים


המותג אימץ את המוטו PLAY LOUD. בכל שנה הם מציגים שתי קולקציות המושפעות מהעולם המהיר, המהנה והפראי המסתחרר סביבו. כבר מהקולקציה הראשונה, פרץ המותג מבאלי אל רחבי העולם ומפיץ את המוטו אל החופים הכי אקזוטיים ונחשקים, באמצעות נבחרת השגרירים שלו, המורכבת ממשפיענים מעולמות האופנה, המוזיקה וענפי ספורט האקסטרים.


69SLAM נוצר עבור אלה שאינם חוששים לסטות מן הנורמה, כאלה שנהנים 'לחיות על הקצה' וכן לחובבי הספורט האתגרי. הלוגו של המותג, גביע גלידה, הוא מודרני ואותנטי, סקסי ומשעשע, המייצג את הטירוף, ההנאה והנעורים שהמותג משדר. יש המון טעמי גלידה, וכל אחד רשאי לבחור לעצמו את הטעם האהוב עליו.

קולקציות בגדי הים, הגלישה והחוף מורכבות מבדים בשלל הדפסים ושילובים סקסיים ואופנתיים ובהדפסים התואמים לכל המשפחה, אשר יבטיחו לכל אחד מראה ייחודי שאין שני לו. הבדים בהם משתמש המותג הם בדי במבוק ידידותיים לסביבה, נושמים ומנדפי זיעה המתאפיינים בנוחות מקסימלית ומלטפים את הגוף. כל בגדי הים של המותג נושאים תווית של התחייבות החברה לשמור על איכות הסביבה.

בין שתי הקולקציות האחת היא בשיתוף פעולה עם אמן מקומי – כדי לתמוך באמנות המקומית, בכל עונה מאתר המותג אמן מקומי מוכשר ויוצר איתו יחד הדפס ייחודי, המעוצב בהתאם לרוח וערכי המותג.
השניה, קולקציה במהדורה מוגבלת – בכל עונה, משיק המותג מיני קולקציה במהדורה מוגבלת, המורכבת ממאות בודדות של פריטים שנשלחים לחנויות המותג בכל רחבי העולם, מה שמבטיח לרוכשים פריט כמעט בלעדי שאין שני לו.
קולקציית הגברים: בגדי ים וגלישה באורכים שונים, בהדפסים או חלקים, עם גומי או שרוך במותניים, לצד חולצות גלישה עם שרוולים ארוכים או קצרים, הכוללות הגנה מפני קרני ה-UV.
קולקציית הנשים: בגדי ים בעל שני חלקים – חזיות משלושים, חזיות קאפים, סטרפלס, קולר וטנקיני, תחתונים עם קשירה בצד דו צדדיים, ברזילאי, מותן גבוה, מכנסי בוקסר ושורטים בשיטת ה-mix and match ובגדי ים שלמים. בגדי הים מגיעים במגוון הדפסים או חלקים בתוספת דיטלים קלועים. בנוסף, כוללת הקולקציה גם בגדי גלישה עם שרוולים ארוכים וחולצות גלישה קרופ או שלמות עם שרוולים קצרים או ארוכים, הכוללות הגנה מפני קרני ה-UV.
קולקציית הילדים: כוללת בגדי ים לילדים במגוון ההדפסים שקיים למבוגרים וחולצות גלישה עם שרוולים ארוכים או קצרים הכוללות הגנה מפני קרני ה-UV.

טווח מחירים: 180-400 ש'ח.

להשיג בחנויות הרשת בעופר גרנד קניון בחיפה ובדיזנגוף סנטר וכן באתר המכירות: www.69slamisrael.co.il
נתיב סטרולוב.צילום :רונית קיטאי

נתיב סטרולוב עם ניר ברקן מנכ'ל עופר גרנד קניון חיפה וצוותו הבכיר וביניהם אילנית צוקרמן מנהלת שיווק מסחרי, ענת אורלב מנהלת לשכת המנכ'ל ומנהלת החשבונות חגית בן זקן. צילום: רונית קיטאי

צילום: רונית קיטאי

צילום :רונית קיטאי

באה לפרגן האחות הבכורה עו'ד אבנית סטרולוב. צילום :רונית קיטאי

משמאל לימין נתיב סטרולוב עם מנהלת החנות מאיה שוורץ סטודנטית לעיצוב פנים בשנקר ואביב יחזקאל שחזר משנה באוסטרליה ועובד בחנות. צילום רונית קיטאי

צילום :רונית קיטאי

צילום: רונית קיטאי

צילום :רונית קיטאי

מאיה שוורץ החיפאית סטודנטית לעיצוב פנים בשנקר שמנהלת את החנות.כסא הנדנדה היה רעיון עיצובי שלה. צילום: רונית קיטאי

מאיה שוורץ סטודנטית לעיצוב פנים שנה ראשונה בשנקר מנהלת חנות המותג. צילום רונית קיטאי1

נתיב סטרולוב בשיחה עם העיתונאית רונית קיטאי. צילום: גלית רוזן

מימין לשמאל יונית סטרולוב והעיתונאית רונית קיטאי. צילום: גלית רוזן

צוהלים בסיום אירוע השקת חנות אופנת החופים בעופר גרנד קניון חיפה מאיה שוורץ ואביב יחיאל. צילום :רונית קיטאי

צילום: רונית קיטאי

 
שלח לחבר להדפסה

כתבות נוספות במדור אופנה :
*   גאווה ישראלית- נטע ברזילי לובשת ריקי...
*   המותג NadNed ליין בגדי ילדות השיק את...
*   בית האופנה לשמלות כלה וערב ריקי דלאל...

אינדקס אתרים  
SSD בניית אתרים

הוסף למועדפים